Zarządzanie operacyjne i produkcja
Niezaprzeczalnym stwierdzeniem jest, iż poprzez pracę, poprzez działanie w praktyce ludzie zdobywają prawdziwe doświadczenia. Jednakże rozwój, poznawanie nowych obszarów i możliwości zastosowania nowych rozwiązań, czy technik, nie jest możliwy, jeśli nie zadba się o to, aby każdy z pracowników, a menedżerów w szczególności, bo to oni przecież winni wskazywać właściwy kierunek i dbać z kolei o rozwój swoich współpracowników, mógł doskonalić swój warsztat pracy; mógł aktualizować i zdobywać nową wiedzę od tych, którzy funkcjonują, bądź funkcjonowali w podobnych sytuacjach.
Trenerzy Extreme Management Solutions , to wyłącznie praktycy biznesu. To ludzie, którzy na co dzień rozwiązują złożone problemy związane z zarządzaniem. Teraz swoją wiedzą i doświadczeniem chcą się podzielić także z Państwem podczas szkoleń i treningów w obszarach takich jak:
Każdy z naszych projektów jest wyjątkowy. Wyjątkowi są przecież nasi Klienci. Dlatego wkładamy całe serce w naszą pracę, po to, by budować z nimi trwałe relacje oparte na ich satysfakcji. Dbamy o spójność tego, czego uczymy z tym, jak pracujemy. Dlatego oferujemy Państwu najwyższą jakość obsługi, począwszy od odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
Nasze projekty obejmują:
![]() |
Przeprowadzenie badania potrzeb szkoleniowo – doradczych | |
![]() |
Dostosowanie scenariusza i harmonogramu szkolenia do potrzeb organizacji oraz uczestników treningu | |
![]() |
Przygotowanie materiałów szkoleniowych w formie zebranej w przystępny sposób wiedzy, licznych opisów przypadków wdrażania omawianej na szkoleniu treści oraz ćwiczeń samokształceniowych będących podstawą do samodzielnej pracy po szkoleniu. | |
![]() |
Przeprowadzenie właściwego projektu przez jednego do trzech trenerów | |
![]() |
Przeprowadzenie badania ankietowego | |
![]() |
Rozbudowany system follow up | |
![]() |
Zebranie informacji z ankiet, analiza i przygotowanie raportu końcowego | |
![]() |
Przygotowanie niezbędnego wyposażenia sprzętowego |
Stosowane metody szkoleniowe
"Moment refleksji jest czasem tyle wart, co doświadczenie całego życia"
Oliver Wendell Holmes
Myślą przewodnią prowadzonych szkoleń są słowa Konfucjusza: ,,Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż, a zapamiętam. Pozwól działać, a zrozumiem.” W myśl słów chińskiego myśliciela ilość wykładów ograniczona jest do niezbędnego minimum.
Szkolenia bazują na indywidualnych doświadczeniach uczestników oraz na materiale dostarczonym przez trenerów. Analiza zachowań i sytuacji pomaga uczestnikom uświadomić sobie błędne nawyki; grupa i trener wspierają w procesie zmiany poprzez zapewnienie atmosfery bezpieczeństwa i konstruktywną informację zwrotną. Prowadzący jest również szczegółowo oceniany w trakcie i po zajęciach.
Praca przebiega w oparciu o metodę czterech C:
![]() |
Concurrence, czyli osiągnięcie jednomyślności co do przedmiotu zmiany, co do obszarów zmiany wymagających. | |
![]() |
Content czyli określenie treści obszaru zmiany. W tym etapie następuje proces treningu pożądanych umiejętności i zdobywania wiedzy. | |
![]() |
Commitment, czyli zobowiązanie do zmian, układ pomiędzy prowadzącym a uczestnikami co do formy i terminu zmiany. | |
![]() |
Congratulation – Continuation, czyli uznanie osiągniętych rezultatów i kontynuacja procesu doskonalenia. |
Wybrane, stosowane metody szkoleniowe to m.in.:
![]() |
Prezentacje wspomagane multimedialnie (nie więcej, niż 15% całości) | |
![]() |
Odgrywanie ról | |
![]() |
Dyskusje grupowe | |
![]() |
Gry symulacyjne | |
![]() |
Studia przypadków (Case Studies) | |
![]() |
Zadania integracyjne | |
![]() |
Burze mózgów, analizy skojarzeń i inne techniki twórczego myślenia | |
![]() |
Indywidualna informacja zwrotna (feedback) | |
![]() |
85% - pracy warsztatowej, nauki poprzez praktykę |